Een Pubquiz is een quiz die doorgaans in een pub of café wordt gehouden. De Pubquiz, die wij organiseren wordt gehouden in de Business Lounge van FC Eindhoven. De kandidaten zijn van alle leeftijden, jong, oud, met wat voor achtergrond dan ook, iedereen kan eraan meedoen. In teamverband (maximaal 5 personen) beantwoorden de kandidaten vragen die door een quizmaster gesteld worden. De quiz bestaat uit verschillende rondes waaronder een muziekronde en plaatjesronde, en de beloning bestaat meestal uit ludieke prijzen. De vragen kunnen over van alles en nog wat gaan, maar vaak is er een grote rol weggelegd voor actualiteiten, muziek en sport. De opbrengsten van deze Pubquiz gaan volledig naar het goede doel.

Inschrijven voor de 2021 versie (28 januari 2021) kan door een mail te sturen naar: lions.pubquiz@gmail.com

Een overizcht van de opbrengsten van de afgelopen jaren:

Een impressie:

Opbrengst 2020 voor Ronald McDonald Huis ZO Brabant Winnaars 1e prijs 2020 Winnaars 2e prijs 2020 Winnaars 3e prijs 2020

Opbrengst 2019 voor Inloophuis de Eik Winnaars 1e prijs 2019 Winnaars 2e prijs 2019 Winnaars 3e prijs 2019

Opbrengst voor De Eik

Winnaars 1e prijs Lions Pubquiz 2019 Winnaars 2e Prijs Lions Pubquiz 2019 Winnaars 3e Prijs Lions Pubquiz